ח"כ אורלי לוי אביקסיס: "אנחנו בקטסטרופה כלכלית-חברתית"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אורלי לוי אביקסיס: "אנחנו בקטסטרופה כלכלית-חברתית"

ח"כ אורלי לוי למימרן ב"מהדורה המרכזית": "כשאני שומעת את המועמד שלנו לראשות הממשלה, שבעזרת ה' ינצח אני שמחה שזו המדיניות עליה גדלתי" | "אנחנו רואים עליית מחירים של עשור שלם שלא היינו שם. קטסטרופה חברתית-כלכלית. אני מסתובבת בארץ ונפגשת עם אנשים, כולם מדברים על כמה שהחשבון תופח"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורלי לוי אביקסיס, הליכוד, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו רואים עליית מחירים של עשור שלם שלא היינו שם. קטסטרופה חברתית-כלכלית. אני מסתובבת בארץ ונפגשת עם אנשים, כולם מדברים על כמה שהחשבון תופח"

כשאני שומעת את המועמד שלנו לראשות הממשלה, שבעזרת ה' ינצח אני שמחה שזו המדיניות עליה גדלתי. היינו בעליות מחירים במשבר בארה"ב, היינו ממשלת ימין ולא נכנסנו לבועה הזו, ועברנו את המשבר של שנת 2008. כשיש העלאה בשוק הבינלאומי, יש מס גם על זה, כיום יש לנו גז שמגיע לאזרחים.

ראינו איך בנט מעביר את השרביט ללפיד, אליו הוא הבטיח לא למנותו לראה"מ. היה כסף, לאן הוא הלך? הרפורמה בתחבורה העלתה מחירים לא רק לאוכלוסיות החלשות והחרדים, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. ממשלות הליכוד בעבר ידעו לטפל במחירי הבנייה, הייתה בנייה מטורפת, היו רפורמות שנפגעו בידי הממשלה הזו. כיום, אדם שמחדש חוזה, זה עלה בעשרות אחוזים

לא עברתי המון מפלגות, אלא מאז תהליך ההדחה מ"ישראל ביתנו" בגלל שיזמתי דברים חברתיים,  הייתי רק במפלגת "גשר"אותה בניתי בעשר אצבעותיי, רצתי עם עמיר מתוך חיבור חברתי. אז פתאום ראיתי את אותם גנרלים הולכים מאחורי הגב שלי ומתחננים כקבצנים בפתח למפלגות הערביות – לא יכולתי ופרשתי. האמנתי שניתן לשתף פעולה בנושאים חברתיים, גדלתי בבית כזה. צעירים לא יכולים היום לקנות בית ולבנות בית נאמן בישראל



0 תגובות